Strona 1 z 1

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

: 07 cze 2016, 15:12
autor: alexsys76
Dzień dobry. Ostatnim czasem otrzymałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, ponieważ agencja SEO która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uznała ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która poszukuje implantów winna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla odmiennych haseł wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Sprawdzałem podobne rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w stolicy. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatologia Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego dentysty. Co ciekawe jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków pojawiają się odmienne strony internetowe. Kolejne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po wymianie wiadomości z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tej strony i ciągu znaków http://ortodoncjakabaty.pl w rezultatach wyszukiwarki wyświetla się cały czas na samej górze wyników. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zazwyczaj widzę to samą stronę. Również ciekawym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie lepiej promować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie encyklopedia. Chyba, że takie obszerne artykuły są niezbędne do skutecznej promocji strony? Również cena promocji na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dopiszę stronę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż ortodonta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

: 07 cze 2016, 15:21
autor: marekwolski
Cześć, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest w 100% prawidłowy. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie szybciej można uzyskać pozycje dla wybranych słów kluczowych. Po trzecie nie wiem jak wspomniana firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie hasła. Reklama zapewne będzie na kilka haseł tj: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie napisać przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Moja rada - znajdź inną firmę do pozycjonowania strony.

podobne tematy: